Thursday, December 27, 2012

Harga Kasut untuk 2013ku.

Assalamualaikum..
yer.. ^_^ Senyum dulu la..
Olla evrybody!! hahhaa.. happynya daku... shopping + dating dgn ex-clastmte ecah siang tadi.. (gurl ok!) hoho.. nice chit chat with her.. sharing-sharing story mori.. wah rindunya zaman sekolah dulu2, .. ehem.. then finally ecah pon belilah dua pasang kasut ni.. setelah EMPAT kali masuk ke dalam kedai yang sama melihat kasut yang sama pada hari dan tarikh yang lain-lain, akhirnya kali ni masuk ke BATA, ecah beli!!! terkenangkan kasut sport ecah sem baru lepas ni yang dah terkeluar tapak, (sadis rasa) dan kasut kuliah yang dah haus tapaknya, soo belilah dua pasang kasut ni..




SKEMA kan kasut-kasut ni? memang spesifikasi kasut kat IPG perlu kasut kuliah berwarna hitam, tidak bermuncung tajam dan mesti bertumit antara 1 1/2 - 3 inci kot... kasut sport pula nanti akan dipakai di dalam kelas PJ.. almaklumla ecah minor PJ dan spesifikasi yang diwajibkan mestilah ada  banyak warna putih.. berapa % tak ingat.. hoho..  soo melihat kepada kasut-kasut yang dibeli ni, InsyaAllah PAS! hehehe..

sesaja nak simpan harga kasut ni.. mungkin bagi sesetengah orang KAYA mereka akan kata  "apa class beli kasut murah" tapi bagi orang macam ecah, harga kasut ni ohh MAHAL dah.. huhuhu.. semoga kasut-kasut ni dapat berbakti kepadaku semaksima mungkin. I need them.. 

3 comments :

Nadia Johari said...

klo dh smpai sertus lbh kire mahal dh..hehehe..

ecah said...

@Nadia Johari sepasang kasut dalam rm60.. huhu.. bagi kita mahal dah kan..

Cinta Misteri said...

masa susah ni laaa kita nak simpan semua memory nak2 yg melibatkan wang. nanti bila dah kerja dan berduit, kita akan ingat bagaimana waktu susah kita.

hubby CiM slalu cakap, kasut perempuan ni murah2, ada byk kasut pown takpe. Tapi bila hubby skali beli kasut, harga dia paling murang pown 200. tak kiralah kasut sport ke, but bola ker, kasut kerja ke. kasut kerja lagi mahal, kadang tu jejak 300, tapi dia akan pakai smpi tekopak tapak sbb kasut laki yg mahal mmg tahan lama.