Saturday, February 25, 2012

✿‧:﹎。❤ SAHABAT ❤‧:﹎。✿

Andai aku sudah tiada,
masihkah ada sahabat yg igt akan diriku?
sahabat yang merinduiku?
sahabat yang mengharapkanku disisinya selalu?

Andai aku sudah tiada,
Masihkah ada sahabat yang mengenang jasaku?
sahabat yang menghargai setiap pengorbananku?
sahabat yang mengikuti segala nasihatku dulu?

Andai aku sudah tiada,
masihkah ada sahabat yang akan mendoakanku?
sahabat yang mensedekahkan AL-FATIHAH buat diriku?
sahabat yang mengharapkanku menunggunya dipintu syurgamu?

Andai aku sudah tiada,
masihkah ada sahabat yang benar-benar menganggapku seorang sahabat walaupun aku sudah tiada lagi didunia ini..

"warkah buat sahabat dunia dan akhirat"

~WALLAHUALAM~

p/s: sekilas dr program malam td... nukilan tika mengantuk..^^

~mengharapkan seorang sahabat sebegini, aku harus menjadi dahulu sahabat sebegitu... baiki diri terlebih dahulu..~



Monday, February 20, 2012

Monday, February 13, 2012

PROMOSI!!!

✿‧:﹎。❤ Assalamualaikum ❤‧:﹎。✿

Haipp...
ecah buzy la skarang ni..so jrg la update blog ni...

nk bgtau ni... 
ecah kn buat bisnes..


soo khas utk semua GURU PELATIH IPGKKB, ecah akan buat promosi barangan kraft ecah sempena KOT!!
Wink3..^^

click 2 enlarge,,

Papehal, msj je fb ecah ye..^^
jangan malu jangan segan, orderlah yang mana berkenan ye..^^


Friday, February 10, 2012

Saturday, February 4, 2012

sunyi..

✿‧:﹎。❤ Assalamualaikum ❤‧:﹎。✿ 
lamanya ecah xupdate.dah bersawang dah blog ni.sori.. buzy sgt2 skarang ni..
lgpun ade 1 lagi blog shop yg ecah dok update..
http://pon2qiss.blogspot.com/ <== blog kraft ecah..^^

hurm... ecah ditinggalkan lagi n lagi n lagi..


dah banyak kali dah, xpe..SABAR lagi n lagi n lagi..huhu..

nilah nasib study jauh2..then duduk lak umah sewa.. 
biasa r..kawan2 ecah pon ada hidop diorg kan..

yang mne ade bf 2, kuar r ngan b4 diorng, yg mne umah dekat, bAlik umah diorang..huhu

kadang2 sunyi sgt2. pastu mula r pk nk KAWIN la ape la..mgimbau knangan silam la..hahaha...
kn best ada bf kn? leh kuar..uh....JELES ngn kawan2..

tp...
hmm... xde lagi..n xbole lg.. kena sabarkan haty n teguhkan iman..
i noe that ecah kena kejar cita2 ecah dulu..soo. teruskan MENUNGGU hingga tiba masanya la kan..^^
~ALLAH noe da best~