Saturday, February 25, 2012

✿‧:﹎。❤ SAHABAT ❤‧:﹎。✿

Andai aku sudah tiada,
masihkah ada sahabat yg igt akan diriku?
sahabat yang merinduiku?
sahabat yang mengharapkanku disisinya selalu?

Andai aku sudah tiada,
Masihkah ada sahabat yang mengenang jasaku?
sahabat yang menghargai setiap pengorbananku?
sahabat yang mengikuti segala nasihatku dulu?

Andai aku sudah tiada,
masihkah ada sahabat yang akan mendoakanku?
sahabat yang mensedekahkan AL-FATIHAH buat diriku?
sahabat yang mengharapkanku menunggunya dipintu syurgamu?

Andai aku sudah tiada,
masihkah ada sahabat yang benar-benar menganggapku seorang sahabat walaupun aku sudah tiada lagi didunia ini..

"warkah buat sahabat dunia dan akhirat"

~WALLAHUALAM~

p/s: sekilas dr program malam td... nukilan tika mengantuk..^^

~mengharapkan seorang sahabat sebegini, aku harus menjadi dahulu sahabat sebegitu... baiki diri terlebih dahulu..~




No comments :