Saturday, December 15, 2012

Belajar Mencantikkan Blog✿

(jawab dulu salam kita tuh..)
mo0d tenang + happy (◡‿◡✿)

yes!! finally dapat jugak menCANTIKkan sikit blog ecah ni..
happynya3!!

tengok la wajah baru blog ecah ni.. ^_^
& ecah paling puas haty dengan header baru ni..
sebelum ni tak pandai guna adobe fotoshop..now dah pandai!! yeah!!
(tepuk tangan untuk diri sendiri)
cantik tak? cantik tak?
perasan je kan..hehe =P

  • Haa..nak tahu tak kat mana ecah belajar buat semua ni?
  • ecah ikut step dari tuturial Lyssa Faizureen
  • sangat senang nak faham.. & mudah je pon..
  • ecah nak ucapkan ribuan terima kasih kat adik lyssa yang sudi kongsi semua tuturial tu..
  • korang yang nak buat jugak boleh la tekan link ni>> TUTURIAL LYSSA
  • BANYAK gilerr kot tuturial yang ada..pilihlah yang mana berkenan yer..


p/s: sekadar perkongsian.. 
 :kurangkan dosa, tmbahkan phala.. 
renung-renungkan... Zass~~

2 comments :

cikumi armena said...

wahhh..comel belog ni!!
lawa header ^^,

ecah said...

hihihi...tima kasih @cikumi armena