Sunday, October 2, 2011

I L0ve u ❤

✿‧:﹎。❤ hati kita jadi satu❤‧:﹎。✿

bila awak baru berusia 5 tahun, saya katakan i love u...
awak tanya: "apakah maksudnya?"

bila awak 15 tahun, saya katakan i love u...
muka awak merah..awak tertunduk dan senyum..=)

bila awak 20 tahun, saya katakan i love u...
awak letakkan kepala awak pada bahu saya dan awak pegang tangan saya..takut saya akan pergi menghilang.

bila awak 25 tahun, saya katakan i love u...
awak buatkan breakfast dan hidangkan di depan saya. 
Kemudian awak cium dahi saya dan katakan "Baik awak cepat, nanti terlambat.."

bila awak 30 tahun, saya katakan i love u...
awak kata: " kalau awak betul-betul sayangkan saya, balik awal lepas habis kerja k.."

bila awak 40 tahun, saya katakan i love u...
awak sedang membersihkan meja makan dan katakan: "ye sayang..tapi ini masanya untuk awak bantu anak-anak kita belajar."

bila awak 50 tahun, saya katakan i love u...
awak sedang mengait dan awak ketawakan saya..

bila awak 60 tahun, saya katakan i love u...
awak senyum pada saya..

bila awak 70 tahun, saya katakan i love u...
kita sedang duduk berdua-duaan di kerusi malas dengan memakai kacamata masing-masing,,
saya sedang membaca surat cinta yang awak hantarkan kepada saya 50 tahun lalu..dengan tangan kita saling memegang erat antara satu sama lain.

bila awak 80 tahun, awak katakan "I LOVE U!"
saya tidak dapat berkata apa-apa melainkan menangis.


p/s: semoga kebahagiaan yang kita inginkan bersama si dia berkekalan hingga ke akhir hayat..
      diterjemah dari facebook ni..