Tuesday, October 15, 2013

Anda wanita? fesyenkah ini?

Assalamualaikum..
yer.. ^_^ Senyum dulu..then masam balik =( 
kawan2 sekalian, sedihnya rasa hati ini melihat fesyen2 terkini yang pada pandangan ecah benar-benar menjatuhkan maruah wanita. terlalu banyak fesyen yang pada dasarnya dilihat CUKUP menutup aurat wanita tapi sebaliknya. bukan ecah dengki atau iri hati melihat para wanita menggayakan segala macam fesyen terkini yang terlalu banyak digayakan sekarang, tapi jauh disudut hati ecah beristigfar dalam2 smoga suatu hari nanti dibukakan hati mereka untuk menutup aurat dengan sempurna. tiada kudrat ecah untuk menegur menggunakan kata-kata. hanya kiriman doa sepanjang masa.. :( ecah bukan ustazah, namun ecah harapkan semoga penulisan ini turut menjadi panduan buat diri ecah sendiri & dapat disampaikan buat segelintir sahabat yang sudi membacanya..

sedarkah anda dengan fesyen-fesyen ini?


wahai sahabat, para ibu, adik2, kakak-kakak, makcik2 sekalian, semoga kita sama-sama perbaiki diri kita kearah muslimah sejati.. sesungguhnya yang tertutup itu lebih indah..jom kita tutup aurat, jangan BUNGKUS aurat ^_^  save it 4 your husband ok..!



tahukah kamu wanita sekalian, kalian diciptakan sebaik-baik manusia, punya daya tarikan tersendiri, percayalah andai kalian menutupnya dengan sempurna kalian tidak akan rugi apapun,, simpanlah hanya untuk yang berhak ok.. kita semua muslimah.. ^_^
-YANG TERTUTUP ITU INDAH-

1 comment :

Niena Reen said...

sangat setuju dengan entry ni. buat apa pakai seluar tapi ketat2 nampak bentuk. baik tak payah pakai seluar. huhu. ^_^