Friday, May 20, 2011

BILA AKU SUDAH KAYA❤

(nyanyi ikut rentak lagu hujan 2 yer..bila aku sudah  tiada 2..)

Bila aku sudah KAYA
Simpan semua HARTAKU
Jangan di GUNA selalu
Mungkin itu sementara
Bila jumpa DUIT ku
Jangan di lupakan aku



Pagi itu indah seperti biasa
Tidur yang lena terhenti di sana
Layap kuyu masih tak terdaya
Bukalah tingkap mu
Curahkan DUITKU

Siapa yang sangka
Bila tiba masa kita
Untuk pergi BERBELANJA


Takkan terduga
Jika saat ni
Tuhan tentukan
Aku lah YANG KAYA


Bila aku sudah KAYA
Simpan semua HARTAKU
Jangan di GUNA selalu
Mungkin itu sementara
Bila jumpa DUITku
Jangan di lupakan aku


Gelak tawa tangisan yang hiba
Kenangan kita masa di dunia
Alangkah indahnya jika
Kita mampu KAYA selamanya


Siapa yang sangka
Bila tiba masa kita
Untuk pergi BERBELANJA


Takkan terduga
Jika saat ni
Tuhan tentukan
Aku lah YANG KAYA


Bila aku SUDAH KAYA
Simpan semua HARTA ku
Jangan di GUNA selalu
Mungkin itu sementara
Bila jumpa DUITKU ku
Jangan di lupakan aku






hak cipta terpelihara oleh Siti Aishah..hehe..(◡‿◡✿)

 p/s: sekadar perkongsian.. :kurangkan dosa, tmbahkan phala.. renung-renungkan... Zass~~

No comments :