Friday, January 4, 2013

saya 'PEMBUNUH?'

Assalamualaikum..
'pembunuh?' yer.. ^_^ Senyum dulu..
Olla evrybody!! salam jumaat pertama 2013.. uhuk! tolong3!! rumah sewa ecah diserang cik TIKUS ! dah 2 ekor ecah bunuh dengan tangan ecah sendiri.. kejadian terbaru pagi tadi.. habis bersepah rumah bawah ecah dengan kawan ecah punggah sebab kejar TIKUS tu.. aih.. dia boleh pulak main sembunyi2.. haish.. itu yang paling geram tu.. 2 kali cari tak jumpa..last2 tunggu depan pintu bilik sampai dia keluar.. 

senarai TIKUS yang ditemui:
november 2012- seekor TIKUS dibunuh
1 jan 2013- berjaya tangkap dan bunuh seekor
2 jan 2013 - seekor TIKUS 'bunuh diri' dengan terjun dari tingkap..haha
4 jan 2013- TIKUS paling licik dibunuh dengan tangan ecah sendiri (ehh!! tersentuh badan dia masa tangkap..tak sedar plastik ditangan tak diikat..huwaa.. 

tolonglah.. dah penat dah tangkap makhluk ni.. habis baju kami semua kena cuci.. siap ada lagi baju kawan ecah yang digeritnya.. tolonglah bagi tips untuk hapuskan TIKUS ni.. & cara elakkan dia dari masuk rumah kami.. 
Lihatlah rumah yang bersepah gara-gara kejar TIKUS tu..huhu

bilik kawan ecah yang ecah sepahkan untuk kejar dia..haha

3 comments :

hnahdy said...

tips paling simple. bela kucing.hehe tikus pun takut. kalau mcm dekat almari or laci baju hana letak ubat gegat padahal itu untuk lipas kan.hehe tapi boleh jugak kot sebab xda plak tikus dalam laci tu.

Chekgu Anitt said...

chekgu pernah jd pembunuh gak..
chekgu buang tikus dlm lubang tandas..
huhu..kejamnye..jgn ikut tau..

Nadia Johari said...

adoii gelineyr..ecah siap pegg lagi tu..hehe..brani tul..mcm ayah nad die letak sangkar..