Friday, September 30, 2011

xde sape tahu

tak da sape tahu bila aku seseorangan,
tak da sape tahu bila aku kesunyian,
tak da sape tahu bila aku kesedihan,
tak da sape tahu bila aku ada kesusahan.

tiada juga tahu bila aku marah,
tiada juga tahu bila aku gembira,
tiada juga tahu bila aku duka,
tiada juga tahu bila aku diam tak terkata.

nobody noe when i cry,
nobody noe when i must lie,
nobody noe when i need them,
nobody noe when i trust them.

sape tahu aku ada masalah?
sape tahu aku perlu bantuan?
sape tahu tak mudah mengalah?
sape tahu aku xsuka bawa masalah?


myb~~ xde yg tahu..
myb~~ ade yang tahu..


tahu or tak tahu, ecah pon tak tahu..


sesungguhnya...

masalahku adalah masalahku,
kesedihanku adalah kesedihanku,
kesusahanku adalah kesusahanku,
rahsiaku cuma rahsiaku..

seandainya dengan menceritakan masalahku atau kekecewaanku kepada orang lain sehingga boleh memburuk-burukan nama orang lain, aku memilih untuk mendiamkan diri...
mafkan aku


i just dont want 2 bring my prob 2 the others.
i love 2 stay quiet..^^
sometimes, there are something that we can share and something that cannot..
lets silence do the talking..


mood~ ngah pk nk settlekan masalah... InsyaAllah i'll find my way..

No comments :