Thursday, April 7, 2011

~yOu aRe NoT AlOnE~

✿‧:﹎。❤ Assalamualaikum ❤‧:﹎。✿ 
another story today...(◡‿◡✿)

You are not alone
we are not alone..
she are not alone..
he are not alone..
and i are not alone..





hidup ddunia nie mmg sgt2 xlogik kalu kita  hidop sorang2.. ada,,tp cma hamba Allah yg xbrapa nk btol lar kot..
smua ada keinginan nk bkawan,, nk berteman...xde nk dok sorang2 nie..



aku happy sgt skarang nie, wlupun aku hidop dlm kluarga yg serba kekurangan, tp aku ada matlamat.. mak aku org yang paling penting skali dlm hidop aku,,.. aku xhidop sorang2..


bila mak xde dsamping aku, means time aku pergi sambung blajar untuk capai cita-cita aku, aku ada kawan2 aku..aku syg sgt diorang..


aku ada 2 fmily skarang..xdpt bygkan hidop aku tampa diorang smua...


Alhamdulillah Allah tentukan hala tuju hidop aku kearah nie n aku dpt kenal diorang smua..


hope sgt kmi akn dpt bersama sampai bila2.. syg korang sume..=)
sekadar gambar.. saya maksudkan ukuwah math 1..=)

 p/s: sekadar perkongsian.. :kurangkan dosa, tmbahkan phala.. renung-renungkan... Zass~~

No comments :